Jak przesłać pliki do zamówienia
Dla Waszej wygody zalecamy przesyłanie zdjęć mailowo na adres kalendarze@strazackie.pl.
Przesyłając wiadomość pamiętaj o:
1. Podaniu numeru zamówienia lub nazwy jednostki
W tytule wiadomości podaj numer składający się z czterech cyfr. Po złożeniu zamówienia otrzymałeś potwierdzenie na swój adres e-mail wraz z numerem zamówienia. Jeśli nie pamiętasz numeru zamówienia wystarczy podać nazwę jednostki.
2. Dodaj opcjonalnie opis oraz wytyczne
Jeśli chcesz przekazać nam szczegółowe informacje, jak powinien wyglądać Twój kalendarz, na co powinniśmy zwrócić uwagę, koniecznie daj nam o tym znać! Oczywiście możesz pozostawić inwencję twórczą grafikowi, który przygotuje indywidualny projekt. Wysyłając uwagi możesz wskazać nawet sugerowane rozmieszczenie zdjęć czy kolorystykę jaką preferujesz.
3. Dodaj zdjęcia i inne pliku
Załaduj wszelkie pliki jako załączniki do wiadomości. Możesz je przesłać jako osobne pliki lub skompresowane w jednej paczce. Gdyby wielkość załączników była duża pliki najlepiej rozdzielić wysyłając je w kilku osobnych wiadomościach. Możesz przesłać nam również pliki tekstowe, spakowane zdjęcia itp. Akceptowane formaty plików: .jpg .png .doc docx .pdf .zip .rar.
Abyśmy mieli pewność, że wszystko dotarło możesz w wiadomości podusmować ile zdjęć, sponsorów itp. zostało wysłanych.
4. Wyślij zdjęcia i pliki
Po dodaniu wszystkich plików kliknij wyślij wiadomość. Po prawidłowym przesłaniu zdjęć i pozostałych materiałów dołączymy je do zamówienia i przekażemy do grafika a Ty otrzymasz od nas informację zwrotną, że wszystko dotarło.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub chcesz się upewnić czy Twoje zdjęcia dotarły, zadzwoń do nas tel. tel. 17 770 73 20
Sprawdź jak przebiega proces realizacji zamówienia na kalendarze strażackie:
Realizacja zamówienia - proces krok po kroku